ח"כ אלי כהן: "יש תחושה שמנסים להעלים את המחדלים של בנט"

    אייל ראובן No Comments on ח"כ אלי כהן: "יש תחושה שמנסים להעלים את המחדלים של בנט"

    ח"כ אלי כהן בריאיון ל'קול חי': "אנחנו נגד כל איום על אנשי ציבור, אבל כשהיו אין-ספור איומים על רה"מ לשעבר נתניהו, אף אחד לא שאל אותנו מה אנחנו חושבים. העברת מעון רה"מ מירושלים לרעננה – זו שחיתות ופגיעה בבירת ישראל"

    צילום: Tomer Neuberg/Flash90
    18:53
    14.05.24
    קובי פינקלר No Comments on לחימה במלוא העוצמה: לוחמים נפצעו בקרבות ברצועה

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ח"כ אלי כהן (הליכוד) שוחח עם בצלאל קאהן ודוד חכם במהדורת הבוקר (רביעי) והתייחס תחילה לאיום על חייו של ראש הממשלה בנט: "אני מזכיר לכם שהיו עשרות מקרים כאלו בעבר, אני כמובן מתנגד לכל אלימות. אני לא זוכר שבמקרים הקודמים העלו אותי לראיון אחרי כל איום על נתניהו. יש כאן תחושה שמנסים להעלים את המחדלים של בנט. כאשר איימו בעבר גם על אחרים ועל נתניהו, בנט אמר אז שלא צריך להתבכיין וללכת לתקשורת. הגורמים המוסמכים צריכים לבדוק כמובן".

    לדבריו "אין חזית אחת שבנט לא נכשל בה: המדינית, הביטחונית, הכלכלית, בפרשת השחיתות עם העברת המון לרעננה. ממתי מקום המדינה הוא הושקעו בבית רה"מ מאות אלפי שקלים או מיליוני שקלים בשיפוץ בית פרטי של ראש הממשלה? מדובר בזלזול בכספי ציבור. לבוא ולהעביר את המעון לרה"מ מירושלים לרעננה – זה נשמע סביר?"

    שכנו של בנט: "המגורים פה נהפכו לסיוט; שיקרו אותנו"

    כהן הוסיף: "אם הוא גר ברעננה בזמן שמשפצים מדוע הוא לא יכול לגור בבלפור בזמן שמשפצים? נתניהו גר 12 שנה בבלפור במצבו הנוכחי. ירושלים היא בירת ישראל ובה המוסדות הלאומיים".

    לאחר מכן התייחס כהן להכרזה על עמיחי שיקלי כח"כ שפרש מסיעת 'ימינה': "למה התכוון המחוקק כשנתן אפשרות להכריז על ח"כ פורש? למצב שבו ח"כ עובר ממפלגה אחת לאחרת או יפרוש מסיעתו על מנת לקבל משהו, טובת הנאה. אבל שיקלי לא קיבל כלום. להיפך, בנט הציע לו לקבל כמעט כל תפקיד אפשרי ורק שיתפטר, בנט זה שקיבל כאן טובת הנאה. הוא סחט את תפקיד ראש הממשלה עם חמישה מנדטים. מי שהלך נגד האידיאולוגיה תמורת תפקידים היה בנט".

    כהן נשאל לגבי הערכתו לשרידות הקואליציה: "הם חיים על זמן שאול, גם אם יחזיקו עוד קצת. אלה פרפורי גסיסה".



    0 תגובות